понеділок, 17 жовтня 2016 р.

Педагогічне кредо: 
Відкрити у кожній дитині душу творця,
 дати їй змогу пробудитися і розквітнути.




Глибина думки, пошук, творчість… Лише в цьому я вбачаю роботу вчителя. «Освіта – це те, що залишається, коли все визубренне забуто». І в цей  відомий вислів  я вкладаю значення кожного дня ось вже 20 років, працюючи в Чечеліївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

«Я – вчитель», «Я – товариш», «Я – порадник», «Я – просто людина». Усі ці «Я» є частинками безкінечного пазлу «Я – педагог і особистість». Адже цей пазл ми, вчителі, складаємо все своє життя, щоразу додаючи все нові частинки. Ми постійно вчимося, розвиваємося і самовдосконалюємося. Хто ж такий справжній педагог? Хто може ним стати?
Ці питання почали цікавити мене ще у дитинстві. Мені дуже пощастило, що мене виховували «генії», які надихнули мене на вчительство. Це моя перша вчителька, образ якої буде завжди в моїй душі. Це мій класний керівник, яка довела, що можна досягти будь-яких висот, якщо любиш свою справу.
Мрія кожного педагога – виростити своїх учнів, дітей, вихованців справжніми людьми. У наші теперішні складні дні, коли здається, що світ навколо нас заливають ріки гніву, ненависті, заздрощів та сліз безсилля, на своїх уроках хочеться донести до дітей знання, розуміння, підтримку і людяність. А за допомогою музичного мистецтва - це надзвичайно легко та цікаво! Тому, що різноманітна тематика має безкрайні можливості для того, щоб зацікавити, змотивувати та навчити наших дітей.
 Сьогодні  проблема створення у школі здоров’язбережувального середовища є  актуальною.  З цією метою використовую різноманітні методи, серед яких: музична терапія, логоритміка, ритмотерапія, терапія творчістю та інші.  На мою думку,  вчитель повинен бути обізнаним у сфері здоров’язбережувальних  технологій, адже здорові діти набагато краще сприймають і засвоюють все сучасне і цікаве. Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки так, щоб кожен з учнів зміг отримати не тільки необхідні їм знання, але й позитивні емоції, гарний настрій. А ще, діти завжди знають, що на моїх уроках вони отримують підтримку, розуміння та пораду. Я вчу їх не боятись робити помилки, тому, що той, хто не помиляється, нічого не навчиться.

             Моє кредо - Візьми промінь світла  і спрямуй його туди,  Де панує темрява...  Візьми усмішку і подаруй її тому,  хто так її потребує. Візьми доброту  і яви її тому, хто сам  не вміє віддавати.  Візьми віру  і віддай кожному,  хто не має її.  Візьми любов і неси її всьому світові. І доказом того, що я на вірному шляху є вогники тепла та людяності в очах моїх учнів, їхні успіхи та знання у навчанні,їхні щасливі посмішки, коли вони заслужено отримують гарні бали.

Немає коментарів:

Дописати коментар